неделя, 6 януари 2013 г.

Казвам се Христина и съм лайф коуч














Казвам се Христина и съм лайф коуч. Приятно ми е да се срещнем тук!

Трябва да призная, че дълго време търсих своята професия, а търсенето не беше никак лесно, макар любопитно и съпроводено с експерименти по пътя. 
Истината е, че лайф коучингът не е просто професия или занимание, а моя страст и естествено продължение на това, което съм. Чрез него изразявам пълноценно себе си, помагам на другите, развивам уменията и личността си, вдъхновявам се.

Често ме питат "лайф коуч няма ли превод на български?". Виждала съм превод като "житейски треньор", което донякъде звучи смислено. Оказва се, че наименованието "коучинг" е международно признатото за тази професия, включително на езици като френски и испански. 

Думата коучинг произлиза от to coach "возя се, пътувам". И това именно е ролята на коуча - да придружава своя клиент и партньор в пътуването към себе си и своите цели, в посоката на необходимата за него промяна. 

Целта на този блог е да ви представя теми свързани с коучинга, личностното развитие, щастието, пълноценното присъствие в настоящето, емоционална интелигентност, взаимоотношенията. 

Ще се радвам на коментарите, въпросите ви и на конструктивната обратна връзка


Готови ли сте за пътешествие към себе си?

4 коментара:

  1. Здравей Христина, как мога да се абонирам към този блог?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, Иван!
      Вече има опция за абонамент към блога! Ако имате нужда от допълнителна информация или имате въпроси, пишете ми!
      Поздрави,
      Христина

      Изтриване
  2. Здравейте Иван!

    Първо честит имен ден!

    Относно блога, опцията за абонамент през RSS ще бъде активна съвсем скоро и ще информирам, когато това се случи.
    Ако междувременно имате въпроси или нужда от информация за коучинга, пишете ми на мейла.
    С радост ще Ви отговоря!

    ОтговорИзтриване
  3. Силно начало! Ще следя с удоволствие :)

    ОтговорИзтриване